22 ביוני 2012

סליק – Slique פטנט נחמד להסרת שיער מדוייקת עם חוט גם לבעלות ידיים שמאליות


לשיטת הסרת השיער בחוט התוודעתי בעת שירותי הצבאי אז פגשתי בנות שמסירות לעצמן ו/או לחברותיהן שיער (מהפנים לרוב) בעזרת חוט.
לשמחתי כי רבה אמנם לא נזקקתי אישית, אך זה לא מנע ממני לנסות ולהתנסות בטכניקה המדוייקת, הזמינה והיעילה הזו. לא צלחתי, שהרי זוג ידי השמאליות לא הוכיחו כי המאמץ שווה את התוצאה, אם נזקקתי למריטה של שיערה סוררת היכן שהוא, הפינצטה נרתמה למשימה.

היום בעידן הלייזר וה
IPL ההתעסקות בנושא ירדה לשוליים שכן על העבודה ממונה כרמית, אצלה אני מפקידה את עורי.
אממה כבלונדינית אמיתית ושורשים מזרח אירופיים לא כל טיפול לייזר משיג תוצאות מקסימליות. גם לאחר הלייזר, אני נאלצת לתת "חיזוקים" בעזרת פינצטה.

הכיף בלהיות בלוגרית הוא בעובדה שאני לא צריכה להמר. יש לי את הזכות ליהנות ממוצרים ולראות אם הם טובים לי מבלי להוציא עליהם כסף, ולהתאכזב לאחר שימוש.

כאן המוצר הוכיח את עצמו ובגדול. מדובר בפטנט בצורת קליפס פלסטיק, שעובד על מנגנון מכני פשוט, אליו מחובר חוט (יש ללמוד איך להשחיל – אבל לאחר נסיון אחד זה משתלם). ומאפשר גם להדיוטה כמוני למרוט שיער בצורה מדוייקת ויעילה. לוחצים על שתי הידיות ואופס מתבצעת פעולת הצלבה של החוטים שאם תיקרה שיערה בדרכם, היא גם לא תוכל לברוח.

פשוט, מדוייק, אסטטי, יעיל ולא מזיקה לעור וכלי הדם שמתחתיו.
אההה – וגם לא כואב!

הסליק לא צריך מקור חשמלי או בטריות, קל וקומפקטי, מצוין להסרת שיער באיזורי הפנים כמו שפה עליונה (שפם) מצח וקו גבות עליון, בין הגבות (אין להשתמש ב"סליק" באזור העפעפיים), פיאות, סנטר ולחיים.

תכלס

מכשיר ה"סליק" הוא המצאה ופיתוח ישראליים של חברת " אינובייטיב קוסמטיקס"  המתמחה בפיתוח מוצרי קוסמטיקה ייעודיים לטיפולים ביתיים.

אוסי לוי וגל אופרה, אם ובת שחברו יחד משלב הרעיון שהפציע במוחה של אוסי, דרך גיוס ההון שאותו יזמה גל, ויחד פיתחו את המכשיר המהפכני להסרת שיער בחוט. המסע שלהן החל בשנת 2005 וחמש שנים מאוחר יותר השיקו לראשונה את המוצר בתערוכת קוסמטיקה נחשבת בארצות הברית cosmoprof שם זכה המוצר להתעניינות רבה ולהצלחה.

כיום משווק המוצר למדינות רבות בניהן ארצות הברית, אוסטרליה ניו זילנד, קנדה, דרום אפריקה, מלזיה, יפן, טורקיה וסין. השתיים  שוקדות על פיתוח מוצרים נוספים בנישת "עשי זאת בעצמך". לשיטתן, הטרנד החדש בו נשים צורכות יותר ויותר מוצרים המאפשרים להן לטפח את עצמן בזמנן הפנוי הינו רק טבעי בהתחשב בסדר יומן העמוס.
כמה זה פשוט?

מחיר 139 ש"ח כולל דמי טיפול ומשלוח ניתן לרכוש באתר החברה:   www.slique.co.il
 מרכז הזמנות 1700-55-2011

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה